R-kioski tarjoaa asiakkailleen tärkeitä arjen tuotteita ja palveluita aamusta iltaan. Vaikka strategian suhteen ketjulla olikin selvät sävelet, ei sisäinen tarinankerronta ollut täysin johtanut toivottuihin tuloksiin. Toimitusjohtaja Teemu Rissanen kaipasi avukseen kättä pidempää ja kutsui Unfairin apuun.
”Yhtenäinen kerronta on strategian haaste, mikä näkyi meilläkin. Strategiakuva on arjen työkalu, johon palataan aina, kun mietitään, mitä ollaan tekemässä.”
Teemu Rissanen, toimitusjohtaja
Yhden yön ihme -bootcampilla synnytetty strategiakuva kokoaa yhteen sen, miksi R-kioski on olemassa, mihin se tähtää ja miten tavoitteisiin päästään. Brändin henkeen sopiva kuvamaailma ja helposti samaistuttava tarina nostaa kauppiaan keskiöön tarjoten monipuolisen työkalun koko organisaatioon strategiseen viestintään.