
Lean Marketing Ebook
Miksi tehdä hitaasti, jos voi tehdä nopeasti? Junttaako markkinointiosasto omat ideansa läpi kysymättä loppuasiakkaan mielipidettä? Mikä merkitys markkinoinnilla ylipäätään on tulevaisuuden liiketoiminnassa?
Tässä e-bookissa avaamme, mitä ketterä Lean Marketing tarkoittaa, ja miten yritykset eri puolella maailmaa ovat sitä hyödyntäneet. Esittelemme myös Unfairin rakentaman liinin markkinoinnin mallin, jonka avulla metodeja on helppo soveltaa omaan tekemiseen myös itsenäisesti.
Lataa tästä
The Lean Enterprise Ebook
Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, että jos firmasi perustettaisiin tänään, miten siinä toimittaisiin ja millainen siitä tehtäisiin?
Tässä e-bookissa solahdamme liinin maailmaan ja selvitämme, mistä ajattelu on kotoisin. Jaamme käytännön vinkkejä, miten ravistella nykyisiä toimintatapoja ja muuttaa koko yrityskulttuuria yritteliääksi ja innovatiiviseksi. Paljastamme myös, miten yritys voi hyödyntää Lean Startupia – ja millaisia tuloksia sillä on saatu aikaan niin maailmalla kuin meillä.
Lataa tästä
Huipulla Ebook
Oletko pysähtynyt miettimään, miten paljon teolliselta ajalta periytyneet toimintatavat ja perinteet jarruttavat nykyistä kehitystämme? Kuinka paljon historiamme estää meitä näkemästä tulevaisuuteen?
Tähän e-bookiin haastattelimme 15 suomalaista menestyvää vastavirtaan uivaa yritysjohtajaa ja toisinajattelijaa. Kysyimme heiltä, mitä he ovat tehneet toisin, ja mistä he näkevät menestyksen syntyvän.
Lataa tästä